„Think Twice“ edukacinio žaidimo testavimas Lietuvoje tęsiasi

Praėjusią savaitę Lietuvoje sėkmingai įvyko dar du testavimo užsiėmimai, vykdomi pagal „Think Twice“ projektą. Juose dalyviai turėjo galimybę išbandyti edukacinį žaidimą Think Twice, kurio tikslas – stiprinti žiniasklaidos raštingumą ir skatinti kritinį mąstymą šiuolaikiniame skaitmeniniame pasaulyje.

Užsiėmimų metu dalyviai gilinosi į realius informacijos vartojimo pavyzdžius, diskutavo apie dezinformaciją ir atsakingą turinio vertinimą internete. Žaidimas skatino aktyvų įsitraukimą ir refleksiją, o surinktas grįžtamasis ryšys padės tobulinti galutinę žaidimo versiją.

Dalyvių įžvalgos padės žaidimą padaryti dar naudingesniu, patrauklesniu ir lengviau pritaikomu skirtingoms auditorijoms.