Kaip galėtume panaudoti robotiką, siekiant palengvinti matematikos mokymąsi?

Balandžio pabaigoje BETI komanda suorganizavo diskusiją su Alytaus Vidzgirio progimnazijos pradinių klasių mokytojomis, siekiant išsiaiškinti kokia yra mokytojų patirtis ir nuomonė apie matematikos sukeliamą nerimą ir kaip žaidybinimas, šiuo atveju būtent robotika, galėtų padėti jį sumažinti. Mokytojai dalinosi patirtimi apie naudojamus robotus, labiausiai pasiteisinusius pratimus, su kokiomis problemomis susiduria, kaip pritaiko ir paruošia užduotis pagal pamokos temą.

Visa sukaupta informacija apie mokytojų patirtį yra labai vertinga ir ji ypatingai pasitarnaus toliau vykdant visiškai naują tarptautinį projektą „BlwithRobotics – Robotikos naudojimas siekiant palengvinti matematikos mokymąsi“ (2021-1-RO01-KA220-HED-000023025). Šio projekto metu sukurtais tyrimo rezultatais bus siekiama sumažinti pradinių klasių mokinių nerimą dėl matematikos. Pradinio ugdymo mokytojai bus mokomi kaip mokyti matematikos linksmai, pasitelkiant robotikos programas. Prie profesinio tobulėjimo prisidės scenarijais pagrįsta vaizdo įrašų biblioteka ir elektroninė knyga, kurią bus galima kurti studijuojant ir baigus studijas. Bus sukurti 3 intelektinės veiklos rezultatai, kurie padės sumažinti mokinių matematikos nerimą:

  • Modulinė mokymo programa, parengta taikant mišrųjį mokymosi metodą, įskaitant mokymosi praktiką žingsnis po žingsnio bei internetinės mokymosi medžiagos naudojimą pradinėse mokyklose.
  • Virtuali vaizdo įrašų biblioteka, įskaitant scenarijais pagrįstą mokymosi ir (arba) mokymo veiklas, skirtas robotikos naudojimui matematikos ugdyme pradinėse mokyklose.
  • Elektroninė knyga apie robotikos taikymą matematikos ugdymui pasitelkiant mišrųjį ugdymą.  

Sekite naujienas apie projektą!