KODĖL VARTOTOJAI TURĖTŲ PIRKTI JŪSŲ PREKES/PASLAUGAS?

Tam, kad visi aukščiau paminėti dalykai taptų realybe, jūsų prekė ar paslauga turi būti pozityviai skirtis nuo konkurentų pasiūlymų. Norint tai užtikrinti, naudinga būtų spręsti šį klausimą atsižvelgiant į tikslinį segmentą. Rinkdamasis prekę ar paslaugą, vartotojas susiduria su skirtingų prekių/paslaugų pasiūlymais. Visgi vartotojus taip pat įtakoja tam tikri supratimai. Jums nederėtų nuvertinti įvaizdžio įtakos ir į jį turi būti atsižvelgiama, kai yra planuojama tam tikra įmonės veikla. Netgi tvirtinama, kad įvaizdis gali būti dar svarbesnis nei objektyvus loginis paaiškinimas renkantis vieną, o ne kitą prekę. Timo Rope,  rinkodaros profesionalas, sako ”Žmonės renkasi pagal sampratas, o po to jas pateisina.”
Pagalvokite apie tai, kodėl jūsų vartotojas pasirenka prekę ar paslaugą ir įdėkite tai į verslo idėjos formą. Atkreipkite dėmesį į veiksnius, dėl kurių vartotojas nusprendžia, kad įmonė turi teigiamą ar neigiamą įvaizdį ir atitinkamai susiplanuokite savo verslą. 
Žemiau yra pateikta Timo Rope šių skirtingų veiksnių diagrama. Prie šios diagramos pridėkite veiksnius, kurie yra susiję su jūsų pramonės šaka. Diagrama nėra užbaigta, tačiau ji padės jums žengti pirmuosius žingsnius. Vertimo paslaugų įmonės įvaizdžio pavyzdys remiasi visiškai skirtingais veiksniais nei kalbant apie dailidės pavyzdį.