KĄ AŠ GALIU PASIŪLYTI SAVO BŪSIMIEMS KLIENTAMS?

 Kai jau supratote, koks yra jūsų būsimasis klientas, galite pradėti kurti prekę/paslaugą. Ankstesnis kolektyvinis naujų idėjų siūlymas remiantis vartotojų poreikiais gali būti naudingas užsiėmimas, tačiau šioje stadijoje lengvai galima išeikvoti per daug laiko ar išteklių. Svarbu išlaikyti dėmesį sutelktą į tai, kas yra susiję su jūsų verslu. Savo įgūdžių įvertinimas taip pat yra geras atskaitos taškas kuriant verslo idėją. Pavyzdyje su vertimo paslaugomis verslininkui reikės konkretizuoti, ar siūlomos paslaugos apims dokumentų vertimą ar tai bus sinchroninis vertimas žodžiu. Panašiai ir tolimesnės specializacijos diapazonas turi svyruoti nuo Europos Sąjungos įstatymų iki vietinių gamtosaugos reikalavimų. Tokio tipo analizė dar kartą leistų verslininkui įvertinti tikslinį segmentą. Tai reiškia, kad reikia dar kartą grįžti į aukščiau šiame dokumente pateiktą formą. Kai pradeda formuotis atsakymai į pagrindinius klausimus, jūsų verslo idėja jau yra arti realybės.
Prekės ar paslaugos pasiūlymą galima apibrėžti toliau pateiktu būdu. Pavyzdyje matome, ką gali pasirinkti statybininkas dailidė.