Segmentavimo kriterijai

Galima panaudoti šiuos segmentavimo kriterijus:
* Vartotojai: informacija apie vartotoją, pavyzdžiui, amžius, lytis, pajamos, profesija, šeimyninė padėtis, išsilavinimas, gyvenamoji veita ir t.t.
* Įmonės ir grupės: organizacijos, pramonės šakos, vietovės dydis, vystymosi pakopa ir t.t.
* Verslo viduje: profesinė grupė, užimama pozicija organizacijoje ir t.t.
* Vartotojo/kliento vertybės ir požiūriai: gyvenimo būdas, hobis ir t.t.
* Kiti kriterijai, pavyzdžiui, prekės ar paslaugos naudojimo intensyvumas: dažnai- retai prekę naudojantis vartotojas, daug-nedaug vartotojų, potencialūs vartotojai.

Aiškiai supratęs vartotojo ar naudotojo poreikius, problemas ir lūkesčius dėl prekės, jo įsiginimo ar naudojimo, verslininkas gali planuoti užtikrintą verslą.
Segmentavimą taip pat galima susikurti. Žemiau pateiktame pavyzdyje sodininkystės rangovas gali apsvarstyti, ar jam geriau pateikti pasiūlymus visiems potencialiems vartotojams, ar visgi išmintingiau yra parduoti savo paslaugas vietinėms statybos įmonėms kaip subrangovui.

 

Segmentavimo būdu nustačius vartotojų poreikius, įmonė gali pristatyti savo prekes/paslaugas ir praplėsti galimybes.