Skirstymas į segmentus

Norint atsakyti į tolimesnius klausimus, reikalingos papildomos planavimo priemonės. Segmentavimas yra potencialių rinkos vartotojų skirstymas į kategorijas pagal įprastinius poreikius ar reikalavimus.
Naujos įmonės įkūrėjas norėtų turėti kaip įmanoma daugiau klientų ir pateikti įmonės prekes ar paslaugas kaip įmanoma daugiau vartotojų tipų. Visgi, tai paprastai veda prie išskaidytos veiklos ir neefektyvios rinkodaros. Tokiu atveju įmonė negali susikurti gero vardo tarp galimų klientų ir tapti konkurencinga. Iš kitos pusės, specializuojantis tam tikrame tiksliniame segmente galima įgauti geresnę starto poziciją įmonei. Pavyzdyje su vertimo paslaugomis potencialūs klientai gali būti “teisinės firmos Kauno apskrityje.” Suradus rinkos segmentą, rinkodarą galima nukreipti į specifines vartotojų reikmes, galima apskaičiuoti rinkos potencialą, kur kas lengviau apskaičiuoti įkainius ir t.t.