Verslininkų stebėjimas

Sėkmingų ir nesėkmingų verslininkų stebėjimas išryškina platų spektrą individualybių. Tačiau tyrinėtojai tvirtina, kad yra visa eilė pozityvių savybių arba asmeninių verslininko savybių, kurios, tikėtina, gali atvesti į verslo sėkmę. Ir atvirkščiai, nesėkmingos patirties pavyzdžiai rodo, ko yra būtina vengti. Verslininko savybių tyrinėjimas yra naudingas dėl dviejų priežasčių. Pirmoji: pamatę, ko reikia, norint sulaukti sėkmės verslo pasaulyje, kai kurie pasirinks kitą karjeros kelią. Antroji: verslininkas, nusprendęs, kad jis turi būtinų savybių, gali vystyti būtent tas iš jų, kurios jam atrodo svarbiausios. Priešingai, nei daugelis žmonių mano, kad asmenybė – tai pastovus tam tikrų elgesio savybių rinkinys, yra įrodymai to, kad žmonės gali keisti savo elgesio modelius, jei jie to tikrai labai nori. Mes turime pasirinkti – mes galime tikėti tuo, kad turime žaisti tomis kortomis, kurias mums davė gimstant arba tuo, kad mes galime pasirinkti tokį žaidimą, kokį norėtume ir ištraukti tiek kortų, kiek mus reikia, kad laimėtume.


» Noras
» Iniciatyva / agresyvumas
» Energija
» Nedidelis palaikymo poreikis
» Ramybė, esant neapibrėžtoms sąlygoms
» Atkaklumas
» Atsakingumas
» Mokėjimas spręsti problemas
» Įtaigos jėga
» Savidrausmė
» Racionalus pinigų panaudojimas 
» Pasitikėjimas savimi
» Savimeilė
» Žinios apie rinką