Tikslai ir strategija

 Įsivaizduokite savo įmonę 2009… 10… 11 metais pagal atsakymus į aukščiau užduotus klausimus. Bandykite įvertinti patikimai ir realiai. Kaip gaires panaudokite žemiau pateiktus klausimus:
• Kokios yra pagrindinės jūsų įmonės prekės ar paslaugos?
• Kokio dydžio yra jūsų įmonė? (apyvarta, darbuotojų skaičius, pagaminamų prekių skaičius)?
• Kokia jūsų įmonės ekonominė situacija?
• Kuo garsi jūsų įmonė?
• Kokio tipo yra jūsų klientai?
• Koks yra įmonės įvaizdis?
• Kokis yra įmonės rinkos sritis? Ar įmonė yra tarptautinė?
• Kokia yra jūsų įmonės dalis rinkoje?
• Kaip jūsų įmonėje buvo kuriamos technologinės žinios, kaip jos tapo specializuotomis žiniomis?
• Kokia technologinė pažanga įvyko?
• Kaip įmonė funkcionavo sistemoje – kokio tipo bendradarbiavimas vyko su kitomis įmonėmis?
Strategija: kaip vizija yra įgyvendinama?
• Apibrėžkite pačius svarbiausius veiksmus, kurių dėka galite pasiekti savo tikslus.