NUO VERSLO GALIMYBĖS IKI VERSLO PLANO

 Nuo pat pradžios verslininkas turi atkreipti dėmesį į tai, ko nori rinka arba vartotojai. Tuomet ši verslo galimybė yra išvystoma iki verslo plano. Verslininkas turi išsiaiškinti, ar jo įmonė bus orientuota į vartotojus? Ar reikia papildomai įvertinti vartotojų poreikius ir pažvelgti į verslo planą kitu kampu?  Ar įmonė regresuoja susikoncentruodama į prekę ir pamiršdama apie vartotojo poreikius? Jei taip yra, tuomet įmonės šansai išlikti rinkoje yra maži.
Gerame verslo plane turi būti atsakyta į šiuos susijusius klausimus:
* Kaip įmonė atsakys į rinkos lūkesčius?
* Ar gali įmonė išlaikyti ir vystyti savo verslą?
* Ar įmonės vadovybė pakankami išmano apie verslą?
Yra svarbu paminėti pagrindinius faktus, kuriais remiasi verslas.

Verslo planas:
* aiškiai nusako verslo darbo kryptis,
* priskiria pareigas suinteresuotiems asmenims įmonėje,
* yra aiškiai užrašytas,
* apibendrina verslo modelio dinamiką.
Verslo planas turi susikoncentruoti į svarbius klausimus ir atskirti tai, kas yra svarbu nuo to, kas nesvarbu. Žiūrint į verslo idėją iš skirtingų perspektyvų galima objektyviau įvertinti verslo sėkmės tikimybę. Nenuleiskite rankų, jei pradžioje visos sudedamosios dalys nefunkcionuoja kartu!