Vertinimo gairės

Žemiau trumpai apžvelgiamos visos kategorijos ir pateikiami patarimai, į ką turėtumėte atsižvelgti, vertindami idėjas.
JŪSŲ ŽINIOS
Kiek jūs žinote apie šią sritį? Ar galėsite skirti laiko ir pinigų įsigilinti į šią sritį? Ar jums bus būtina įgyti papildomų šios srities žinių?

Vertinimas  0 – jokių žinių
1 – šiek tiek netiesioginių žinių apie šį verslą
2 – ribotos žinios
3 – geros žinios
JŪSŲ PATIRTIS
Kai kuriais atvejais jūs galite daug žinoti apie tam tikrą sritį, tačiau neturėti jokios patirties. Ar jūs kada nors prieš tai bandėte dirbti šioje verslo srityje? Kiek svarbi asmeninė patirtis pradedant šį verslą?
Vertinimas  0 – jokios patirties 
1 – netiesioginė patirtis 
2 – ribota patirtis
3 – gerai susipažinęs su šiuo verslu

JŪSŲ ĮGŪDŽIAI
Nekreipkite dėmesio į tuos įgūdžius, kurie yra bendri visoms idėjoms. Sutelkite dėmesį į tuos įgūdžius, kurie būtini būtent šiam verslui. Kiek jūs ištobulinęs šiuos įgūdžius? Jei jų trūksta, ar sudėtinga juos įgyti?
Vertinimas  0 – jokių įgūdžių
1 – riboti įgūdžiai 
2 – vidutiniški įgūdžiai
3 – ištobulinti įgūdžiai

ĮŽENGIMO Į RINKĄ PAPRASTUMAS
Pagalvokite apie verslo pradžios kaštus ir galimas kliūtis dėl konkurencijos. Pavyzdžiui, pradėti paslaugų verslą namų sąlygomis gali būti santykinai nebrangu, tačiau galbūt susidursite su nemaža konkurencija šioje srityje.

Vertinimas  0 – daug įmonių, sudėtinga pradėti
1 – ribotos įžengimo į rinką galimybės
2 – yra tiek mažų, tiek didelių konkurentų
3 – praktiškai nesudėtinga pradėti įvairių apimčių verslą

UNIKALUMAS
Unikalumas nebūtinai reiškia, kad daugiau niekas neteikia tokių pačių paslaugų ar produkto. Unikalumas gali reikšti, kad niekas neteikia paslaugų tokiu būdu, kaip ketinate jūs arba kad niekas neteikia paslaugų ar produktų toje srityje, kur ketinate jūs. Ieškokite galimybių, kaip išskirti savo produktą ar paslaugas iš kitų, jau esančių produktų ar paslaugų.

Vertinimas  0 – jūsų produktas ar paslauga yra plačiai paplitusi
1 – nemažai įmonių siūlo tokį produktą ar paslaugą
2 – tik viena ar dvi įmonės siūlo šią paslaugą/produktą
3 – niekas nesiūlo tokio produkto ar paslaugos.