Nuotolinis mokymas nėra tiesioginių užsiėmimų kopija!

Paskelbė gerda - Ket, 04/01/2021 - 12:46
FOTO

2020 m. pradžioje įprasti profesinio mokymo metodai buvo pakeisti į nuotolinį mokymą vos per kelias savaites. Nuotolinis mokymas, kuriam reikėjo tam tikrų ilgalaikių pasirengimų, įskaitant visą infrastruktūrą, palaikymo tarnybas bei turinio paruošimą, buvo pradėtas vykdyti be tokio pasiruošimo dėl COVID-19 pandemijos.

Dabar mokyklos pastebi, kad karantino laikotarpiu labiausiai nukentėjo praktinių užsiėmimų kokybė. Šių užsiėmimų vedimas susiduria su tokiomis problemomis kaip mokinių motyvacija, veiklos stebėsena, nuotolinis vertinimas - specifiniai klausimai, dėl kurių praktinių užsiėmimų metu reikia įvertinti žinias ir įgūdžius; paslaugos, produktai ir jų gamybos procedūros turi būti vertinamos per atstumą.

Norėdami padėti mokytojams ir mokiniams profesinio mokymo srityje vesti ir dalyvauti nuotoliniuose praktiniuose užsiėmimuose, mes pradedame naują projektą – „DIGIHiQVET - Didaktiniai ir skaitmeniniai įgūdžiai mokytojams, siekiant suteikti mokiniams aukštos kokybės praktinį internetinį profesinį rengimą“! Vykdydami projektą DIGIHiQVET siekiame sukurti, įgyvendinti ir įvertinti nemokamą prieigą, naujoviškus ir aukštos kokybės internetinius mokymus praktiniams užsiėmimams. Projekto tikslas yra suteikti mokytojams ir praktinių užsiėmimų mentoriams galimybę įgyvendinti aukštos kokybės švietimo situacijas, nurodant praktinį skaitmeninės aplinkos turinį kaip atsaką į COVID-19 ir visus ateities iššūkius, dėl kurių kontaktiniai užsiėmimai gali būti neįmanomi.

Šiandien su koordinatoriais iš Slovėnijos ir partneriais iš Slovakijos, Ispanijos ir Kipro, BETI komanda dalyvavo pirmajame projekto susitikime. Visi kartu aptarėme pagrindinius tikslus, iššūkius ir tolimesnius žingsnius.

Sekite mūsų progresą, o susidomėjus – susisiekite!✉